Jerzy Stankiewicz Jerzy Stankiewicz
558
BLOG

W pamiętniku Pana Bronka

Jerzy Stankiewicz Jerzy Stankiewicz Rozmaitości Obserwuj notkę 1

Niechaj mnię Bronek o wiersze nie prosi ,

Bo kiedy Bronek do swej Budy wróci ,

To każdy wsiaczek będzie szeptał cosik ,

Każda ci gwiazdka raporcik zanuci.

Nim wsi przeminie nim gwiazdeczka wzleci

Posłuchaj – bo to są najlepsi poeci .

 

Flagi błękitne , gwiazdeczki czerwone

Będą ci same  poemata składać .

Ja bym to samo powiedział co one ,

Bo ja się od nich nauczyłem gadać ;

Bo tam gdzie Hańczy czarne fale płyną ,

Byłem ja kiedyś jak Bronek z dzieciną .

 

Dzisiaj daleko pojechałem w gości

I los nieszczęsny śle królewskie wici .

Przywieź mi , Bronek , od tych gwiazd światłości ,

Przywieź mi , Bronek , z tych sztandarów nici ,

Bo mi zaprawdę  czas cofnąć potrzeba

Wróć mi więc z Budy choć z przylepką chleba.

                                                                                               

                                                                                                       Bruxelka 02.07.2015

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości