Jerzy Stankiewicz Jerzy Stankiewicz
214
BLOG

Lista przebojów PO

Jerzy Stankiewicz Jerzy Stankiewicz Rozmaitości Obserwuj notkę 4

"Ach Ludwiku !!!!"

Od środy na pierwszym miejscu peowskiej listy przebojów ( z rekomendacji Ewy)

Ach, Ludwiku, jutro rano
wsiadasz z Grzesiem do pociągu
pospiesznego o dziesiątej
minut trzy.
O dziesiątej dziewiętnaście
będzie stacja Dychawice,
a o wpół do jedenastej -
stacja Kły.
Potem pociąg staje w Mrugach,
Budzankowie, w Makowicy,
po Kajdanach w Cygankowie,
luby mój.
O dwunastej minut cztery,
stacja Pipcin, diabli wzięli,
potem Kudły, potem Chopsztyn,
wreszcie stój.

Ref:
Ach, Ludwiku, miłością płonę dziką,
Oczarował mnie twój wdzięk i uroda,
że cię w rękach nie mam swych jak szkoda.
Ach! Jedny, tyś! Anioł dla dziewczyny,
wcielenie wszystkich cnót,
Ludwiku, tyś mój cud.....

Na powrotnej drodze będzie
Chopsztyn, potem Kudły,
po nich Pipcin, diabli wzięli itd.
Cygankowo pod Kajdany,
mój aniele ukochany,
Mokowice, Budzankowo,
i tu czeka dziewczę twe.
Mrugi, Kły i Dychawice,
wreszcie ujrzysz swą stolicę
punktualnie o dwudziestej
minut dwie.
Potem lekką zjedz kolację,
powtórz sobie wszystkie stacje,
i przy każdej, ukochany,
wspomnij mnie...

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości