Jerzy Stankiewicz Jerzy Stankiewicz
330
BLOG

Jajcarstwo kwitnie czyli salon na salonie

Jerzy Stankiewicz Jerzy Stankiewicz Rozmaitości Obserwuj notkę 8

Był rok 1974

 

To było wiele, wiele lat temu
U nich było wszystko w porządku
Było wcześnie rano
Gdy Jajco Holenderskie się narodziło

Powiedziało: ja nie mam matki
i nie mam też ojca,
nie mam siostry
Więc co mam zrobić?
Będę się kręcić, toczyć, kręcić
Jajco Holenderskie, będę się toczyć

Więc toczę się, toczę się, toczę się, 
Jajco Holenderskie
Kręcę się na lewo i prawo
Kręcę się naprzód i do tyłu
Kręcę się na drugą stronę
Jajco Holenderskie

I po wielu, wielu latach
Ludzie myśleli,
że jajco jest mądre i dobre
Ale po wielu, wielu latach
Jajco stało się zbukiem
naprawdę zgniło
Jajco stało się zbukiem!

 

 

 

 

 

Jest rok 2016

Nikt nie powinien mieć wątpliwości , że jajacarstwo jest naszym dobrem narodowym i najlepiej rozwijająca się gałęzią wytwórczości . Chrońmy tą branżę  z całych sił  !

I niech tam na zgniłym zachodzie  formują się zbuki

 Guy z nimi  i  Frans w trans   !!!!!

 

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości