Jerzy Stankiewicz Jerzy Stankiewicz
132
BLOG

Skojarzenia

Jerzy Stankiewicz Jerzy Stankiewicz Rozmaitości Obserwuj notkę 0

W wielkim świecie przeciekło 

Kto jest łącznikiem pomiędzy Komisją Wenecką , a  Trybunałem Konstytucujnym ?

GondolJerzy

 

 

Za to po jasnej stronie 

w świecie aktorskim nastąpiły  epizody ,że tak powiem mieszane epizody

Za znanym aktorem M. snuł się facet z uporem szeptający : rogacz , rogacz

Sytuacja powtarzała się kilka razy . W koncu M nie wytrzymał i pyta się żony

Czy ty mnie zdradzasz ? Bo już mówią o tym na mieście

To chyba jakieś żarty , nie przejmuj sie kochanie

Nastepnego ranka M spotyka nieznajomego , a facet szepcze - rogacz , rogacz a w dodatku skarżpyta 

Wieczorem w teatrze kolega pyta się M

co nowego  ?

wiesz nieszczęście , żona mnie zdradza 

ale ja się pytałem co nowego 

 

 

 

 

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości